Brza dostava

1. Dostavna služba

SO.CAP ORIGINAL d.o.o. dostavlja pakete putem dostavne službe Paket 24 na području Republike Hrvatske. Pošiljku od završetka narudžbe možete pratiti putem web stranice Hrvatske Pošte, praćenje pošiljke moguće je putem sljedeće poveznice: https://posiljka.posta.hr/Tracking/Details?Barcode=. S ovim sustavom praćenja imate mogućnost praćenja Vaše pošiljke u bilo kojem trenutku.

2. Iznos dostave

Za narudžbe iznosa preko 300,00 Kn dostava je besplatna. Narudžbe iznosa ispod 300,00 Kn dostava iznosi 30,00 Kn.

3. Oštećena pošiljka

Ukoliko ste prilikom primitka pošiljke uočili bilo kakvo oštećenje dužni ste u roku od 48 h, obratiti se Hrvatskoj Pošti ili SO.CAP ORIGINAL d.o.o. kako bi se napravio zapisnik o oštećenju pošiljke koji je nužan za pokretanje postupka reklamacije.

4. Kontakt centar

U slučaju poteškoća ili nejasnoća u vezi pošiljke možete se obratiti Hrvatskoj Pošti na kontakt broj: 0800 202 202 ili tvrtki SO.CAP ORIGINAL d.o.o. na kontakt broj: 021 317 460.

5. Paketomat

Paketomat je inovativni uređaj kojim se možete koristiti za primanje svojih paketa 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Prilikom primitka SMS poruke od strane Hrvatske Pošte imate mogućnost odabira dostave na kućnu adresu ili najbliži paketomat.

Veličine paketa koji se mogu preusmjeriti na paketomat su:

  • XS ( 9 x 16 x 64 cm )
  • S ( 9 x 38 x 64 cm )
  • M ( 19 x 38 x 64 cm )
  • L ( 39 x 38 x 64 cm )

Ukoliko Vaš paket prelazi navedene veličine biti će preusmjeren u poštanski ured. Na dan kad Hrvatska Pošta dostavi paket u paketomat primiti će te obavijest putem SMS poruke ili e-mailom da je Vaš paket odložen u paketomat. Unutar poruke se nalazi i jedinstveni kod potreban za preuzimanje pošiljke.

6. Informacije o dostavi

Kupce će dostavna služba obavijestiti o dostavi paketa na dan isporuke.